Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:HTMono
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:kokemusta tällaisesta häiriöstä??
Aika:19.10.2009 15:04
albert18: Jos kuitenkin sulla on monitorointi, niin konkkamikin kanssa on pakko käyttää kuulokkeita. Sehän kiertää muuten satavarmasti.
Kuulokkeiden on myös oltava suljetut ja päässä. Jos sulla on useammat kuulokkeet kiinni, niin niistä, jotka ei ole käytössä, on kytkettävä volumet nollille.
 
Avoimilla ja puoliavoimilla ei onnistu. Alkaa kiertää jos etuasteessa on yhtään herkkyyttä.
 
Kierron saa aikaan pelkästään nostamalla suljettua kuuloketta hieman irti korvasta. Kuulokkeita ei myöskään voi ottaa päästä ennen kuin on säätänyt etuasteen herkkyyden vähäisemmäksi tai sulkenut phanton-tehot mikiltä.
 
Albert

 
Mitäs ihmettä. Oletko aivan tosissasi että kiertämään alkaisi kuulokkeiden kanssa, saati nyt edes monitoreiden? Kuinka kovaa oikein luukutat, täysiä? Kuulostaa nyt varsin absurdilta koska olen monesti pistänyt pikademoillessa laulajalle joka ei kuulokkkeita siedä, tulemaan pohjat + itsensä pelkästä aktiivikaapista vaikka olisi jokin konkkamikkikin käytössä. Ei pitäisi missään nimessä alkaa kiertämään ellei ihan toisiinsa kiinni vie tai äänenpaineet ole eläimelliset.
 
Mutta itse asiasta vielä, niinkuin Chade Fallstar sanoi niin viallinen phantom on yksi mahdollisuus jota myös minä kanssa veikkaisin. Voihan se olla muuallakin mutta olen joskus tuommoista todistanut että aina kun phantomin iski päälle niin alkoi kiertämistä muistuttava ulina. Ilman sitä mikkiäkin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=183506