Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hevikukko
Alue:Kilpailut
Aihe:sooloskaba 182 äänestys
Aika:12.10.2009 20:50   (muokattu 12.10.2009 21:09)
Pling pling...
 
-RaT-: Tosi nasta. 1P
 
SampoJ: Hiukan karhea ääni. Sovituksessa ei valittamista. Bendaukset hipasulla sivuun, mutta ei haittaa menoa. 1P
 
Nazareth: Liian pörisevä ääni. Tunnetta oli mukana kyllä ja ansaitsee kehut kun otit tietyllä linjalla nuo kaikki soinnut. Sopi ehkäpä vahingossa omalla tavallaan tähän, mutta loppusilaus puuttuu.
 
tigi: Ei löydy hakemistosta...
 
Mynok: Hiljainen sovitus. Hieno sävelmä on, mutta aika samanlainen kauttaaltaan.
 
Morek: Oho mihis se eka nuotti meni. Nätti juttu kaikinpuolin. 1P
 
tahtah: Todella kaunis soundi. Soolo oli kuin Love in the bedroom ;D 1P
 
BigPapa: Sellaista taiteilua että ei voi haukkua. Pidin kammen käytöstä tuossa todella paljon. 1P
 
Imper: Easy touch to soul. Nuotit vaihtelevia ja muutenkin kuulosti sellaiselta kuin baarikeikoilla viilistellään. 1P
 
yoso: Ääni hivenen piilossa liikaa. Soolo oli ihan ok.
 
sickboy: Hyvä soolo mutta bendit meni ihan snadisti ohi. Lopussa taustaan nähden liikaa pikkausta. Kokonaisuus kaikinpuolin great.
 
Krice: Pehmoinen särötys joka nuoli pisteen multa. Hassu kokonaisuus. 1P
 
-KK-: Hah mikä pokeääni. Siisti. 1P
 
gary field: Rauhallinen tulkinta. Pieni tökstöks keskiosiossa ja lopussa, toistona.
 
Fuzzy Boner: Mahtava pöräys...makee! Sorry tää o kitaraosasto, olen pahoillani ja pojot muualle. Please don't hate me!
 

 
Siinä niitä. Mua pidetään varmaan pahana setänä ku olen suora. mutta tämä on tuomarointia yksilöittäin. Kiva setti kaikkiaan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=183291