Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:varo
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Monipuolista 1x12" putkikomboa..
Aika:03.10.2009 13:09   (muokattu 03.10.2009 14:52)
Wespa: Niijoo, Kochin unohdinkin kokonaan taas kerran. Mites toi soi hiljempaa, säröpuoli siis lähinnä? Ja mitä se tykkää tuollaisesta normaalista yksinappisesta jalkakytkimestä kun noita kytkettäviä juttuja on noin monta?
 
No mulla kyseinen vempele on ollut pääasiassa reeniskäytössä, joten tulee soitettua pääasiassa lujempaa. Kotisoittovolumeillakin olen kyllä kokeillut, ja en mä nyt sitä huonona silloinkaan pitäisi. Mutta kun kyseessä on putkikone, saundaa se tottakai paremmalta kovalla.
 
Ja mahdollisuus oli tehon puolittamiseen 25 wattiin, jolloin saadaan salonkikelpoisempi äänenvoimakkuus. Yksinappisen kanssa en ole testannut, olen käyttänyt vahvarin omaa 5-nappista kytkintä, joka on kelpo peli. Mikäli et ole liian nuuka efektien suhteen niin kochin jalkakytkintä käyttämällä voit poistaa reverb ja boost- efektit pedalboardista, ne kun on tuossa jalkakytkimessä.
 
Edit. Ja vielä kochin puolelta olis studiotone-vahvistimet, joita kävin testaamassakin. Säröä ei lähde niin paljon kuin twintonesta, mutta varmaan bilebändikäyttöön ihan riittävästi. Ja tuosta oli kaksi versiota: 20w ja 40w
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=183052