Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:krk
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots skaba 96 äänestys
Aika:03.10.2009 10:39   (muokattu 03.10.2009 17:29)
Roots 96
 
Tausta oli niin nerokkaasti laadittu, että siihen saattoi hyvällä omallatunnolla vetää niin puhtoista kantria kuin hyvinkin heviä osastoa tai mitä vaan boogieta siltä väliltä. Tai mistä minä kenenkään muun omastatunnosta tiedän kuin omastani... 8D
 
BigPapa
Pitkää boostia. Sitä hevimpää osastoa, ja siitä parhaasta päästä.
 
latuska90
Terhakkaa ärhentelyä. Hyvin toimivaa jäsentelyä, selkeä ja musikaalinen ote soittoon. Upeaa että nuoressa polvessa löytyy näin varteenotettavia perinteen jatkajia.
 
tono
Ärhentelyä, part II. Erityisesti alkupuolen toistoteema toimii ihan mukavasti.
 
tahtah
Varsin jykevää, taimi ja soundi pelittävät minulle.
 
LeoFender
Laatikko haussa. Linjasoundinkin saa kyllä toimimaan tällaisessa.
 
viny
Laatikko löytyy paikoitellen. Kuten sanottu, toimivuus ei ole soundista kiinni.
 
blues guitar
Hyväsoundista toimivaa soittoa, joka palvelee piisiä eikä yritä todistaa mitään.
 
Kepa
Vähän raskaampaa, jopa tiluja - antaa mennä vaan, tausta rullaa kyllä niidenkin alla.
 
Korggari
Alku toi mieleen Silvennoisen. Selkeää, hyvää jäsentelyä ja pyrkimystä mielekkäisiin musiikillisiin fraaseihin.
 
blaekie
Oikein maukkaita ja varsin onnistuneesti toteutettuja bluesfraaseja. Pienen pientä taimifibaa paikoitellen. Rouhea ja positiivinen ote.
 
krk
-----------
 
Väsykäsi95
Laatikko haussa. Tällä perussoundilla on mahdollista tehdä toimiva veto.
 
MaQ
Heavy-kantria? Mikä ettei! Toimivia ideoita ja hyvä modernimpi ote.
 
aantila
Hypetys on paikallaan - ensin derektrucksit putoilevat kuin kypsät omenat ja sitten pystypäinen strato (E: eikun siis tele :-)) alkaa haukahdella riittävän vakuuttavasti. Hieno veto keltanokalta!
 
velsa
Boostiosastoa ja tiluakin irtoaa. Hienoa ja tunnistettavaa velsa-soittoa.
 
liljam
Soundi toimii. Väliosa onnistuu paremmin kuin alku ja loppu.
 
Illu
Hei, täähän kuulostaa ihan asialliselta slidelta. Soundi suorastaan hyvä. Jatka ihmeessä putkitöitä.
 
Pisteet
 
BigPapa 1p
latuska90 1p
blues guitar 1p
Korggari 1p
MaQ 1p
aantila 2p
velsa 1p
 
blaekie olisi myös ollut minun kirjoissani pisteluokassa mutta aantilalle oli pakko antaa enemmän kuin muille.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=183064