Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:velsa
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots skaba 96 äänestys
Aika:03.10.2009 03:28   (muokattu 03.10.2009 15:50)
BigPapa-1p Välillä kyllä oikeesti tuntuu että Papa painii tietämättään äänikortin latenssi asioiden kanssa koska ei noin takana oikeesti voi soitttaa .....tai sitten voi......piste Colorsoundille......8D

Latuska90-Järvinen oli oikeesti aikanaan maailman kärkikymmenikössä kitaristina ja meikäläinenkin oli aikanaan ihan Järvis klooni ja oon sitä tietyllä tavalla vieläkin vaikkakin olen pyrkinyt tietoisesti löytämään jotain omaa käsialaa soittamiseen viimeiset 20 vuotta.....silti on jotenkin ylimahtavaa että tämmönen nuori jamppa nykypäivänä kaikenmaailman Alexien aikakaudella edelleenkin diggailee oikeista asioista ja vielä kehittyy siinä viikottain......yhden vinkin jos saa antaa kaikkien likkien lomassa.......taimi ja vireasiat!!!!
Järvinen soitti (selvinpäin...) luonnostaan aina hyvällä tavalla "öögaten" hyvässä taimissa ja vireessä,sen ei tarvinnu miettiä sitä,se tuli itestään.....mut me kaikki ei olla samalla tavalla ylitsevuotavan lahjakkaita joten siihen kandee kiinnittää huomiota....oikeesti!!!!!
 
Tono-Tää esiintyjä on varmaan oikeesti rumpali koska rytmiikka pelaa ihan suht okei mut harmonia puoli on ihan lomalla....8D
 
TahTah-Paikoitellen tosi hyviä juttuja mutta koko ajan hirvee yliyrittämisen maku ja kiire....ikäänkuin tää olis joku urheilukilpailu!!!
 
LeoFender-Tää ukko vetelee ihan omiin nimiinsä......ei järjen häivää.....tuli mieleen Simo Salmisen Rotestilaulu!!!!
 
viny-Tota......ainahan sitä pitäis kannustaa ja niinhän mä teenkin!!!!!
 
BluesGuitar-Tää nyt ei tavallaan oikeen ollu soolo vaan tommonen yks komppiraita lisää Fogertyn hengessä snadisti kiilaten mut hyvällä soundilla!!!!!
 
Kepa-En tiedä.....jotenki ylihysteerinen meininki!!!!!
 
Korggari-1p Täst mä diggailin....mun mielestä tässä oli oikee muudi tämmöseen huttuun....vaikkakin aivan liian levotonta soittoa!!!!
 
Blaekie-Hyvä soundi niinku Mustilla on aina....mut jotenki tämmönen "hilpee" homma ei oikeen lähe......ikäänkuin ukko tietoisesti välttelis duuriterssiä.....ku "tosimiehet" ei niitä soita!!!!!8D
 
KRK-1p Jumalut miten rohkeella soudilla vedellään.......ihan Aku Ankkaa mut hienoja "kantri henkisiä" bendejä ja KRK stailin "tuotantoa" lopussa!!!!!
 
Väsykäsi95-Tää oli ihan lomalla!!!
 
MaQ-2p Herra parantaa hommaansa koko ajan....tää on oikeesti hyvä veto....ainahan sitä pientä viilausta sielä täällä on mut tää on selkee osoitus musikaalisuudesta ja se on hyvä juttu!!!!
 
aantila-3p Viddu.....purkka pysähty samoin tein ku tää lähti käyntiin.....MAHTAVAA!!!!!!!!
 
Illu-Hyvä soundi,mutta syy miksi en ite juurikaan viitsi slideen sekaantua......se on sairaan vaikeeta soittaa vireessä..... ja täs on vielä toi taimikin aika selällään!!!!!
 
Älköön kukaan ottako herneitä nenään arvosteluista.......niitä niin usein peräänkuulutetaan ja nyt sattui olemaan aikaa moiseen notta.......!!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=183064