Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:varo
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Monipuolista 1x12" putkikomboa..
Aika:02.10.2009 18:51   (muokattu 02.10.2009 18:54)
No ehdotukseni nyt ei täysin vastaa ehkä toivomaasi, mutta ehdottaisin omalla kokemuksellani Koch Twintonea.

Se on takaa avoin, mutta 1x12 kaiuttimella varustettu. Lisäksi kaiutinpiuhan uudelleen kytkemällä eri ohmipistokkeeseen tehon voi pudottaa 50watista 25 wattiin.

Itse valitsin kyseisen vempeleen juuri monipuolisuuden takia, sillä tällä taipuu monenlainen huttu. Puhtailla saa hyvin pehmeitä, jopa jatsahtavia saundeja, ja toisaalta OD+ kanavalla saa rankatkin säröt aikaiseksi. Itseasiassa saman kämpän dödöbändin kitaristi lainas mun vahvaria yksiin reeneihin ja hyvin oli kuulemma toiminut. Pientä Bluesrosoakin saa aikaiseksi OD kanavalla, mutta autenttisempaa bluessoundia varten olen harkinnut hommaavani jonkun overdrive-pedaalin. Jousikaikukin löytyy, ja se on kytkettävissä jalkakytkimellä, samoin kuin volumeboost ja kanavavalinta.

Edit. Unohdin vielä mainita, että lisäkauitinliitäntä löytyy, eikä ole sisäänrakennettuja efektejä reverbiä lukuunottamatta. Cleanille on oma EQ:nsa ja särökanavilla yhteinen

Hintaluokka siinä 1300euron paikkeilla uutena, käytettynä voi painua alle tonniin.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=183052