Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Kerpele
Alue:Media ja viihde
Aihe:Supersankarisarjikset
Aika:10.09.2009 16:35   (muokattu 10.09.2009 18:25)
-Tietysti Alan Mooren Watchmen on yksi sarjakuva joka kannattaa lukea, sekä V for Vendetta. Herrasmiesliigasta en koskaan kauheasti välittänyt, mutta kyllä ne sarjakuvat parempia ovat kuin se elokuva.

-Frank Millerin Sin Cityt, tällä hetkellä Sin City elokuva on paras sarjakuvafilmatisointi koskaan. Ja sarjakuvat taidetta. Millerin sarjakuvat yleensä tuppaavat olemaan minun makuuni joten voin suositella Millerin tuotantoa, johon kuuluu myös mm. 300.

-Batman on tietysti kova kaveri. Itse pidän parhaina Batman-tarinoina niitä synkkiä Batmaneita, mm. The Dark Knight Returns (Miller). Meadow kirjoitti aiheesta enemmän sekä plussan veroisesti.

-Mark Waidin kirjoittama sekä Alex Rossin kuvittama Kingdom Come. Alex Rossin kuvittamista sarjakuvakirjoista myös Marvels on kelvannut minulle.

Vähän samoilla linjoilla mennään kuin muutkin. Saan kiittää isääni sarjakuvamaailmaan tutustumisesta, sillä hän toi minulle aina työpaikaltansa Semicista (nykyinen Egmont) kaikenlaisia sarjakuvia, joita sitten odotimme veljeni kanssa vesi kielellä. Niihin kuuluivat mm. Karvinen, Spiderman, Batman, Lassi ja Leevi, Spawn, Teräsmies sekä monet muut Marvelin ja DC Comicsin sarjakuvat. Lapsesta lähtien niitä sarjakuvia on tullut luettua, ja isällä on onneksi tallessa paljon vanhempia sarjakuvalehtiä. Halvalla on päästy. :)

E: Ja huoneeseen liittyisin myös.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=182212