Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pekurides
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Epiphone Tsekki/Aasia
Aika:03.09.2009 23:05   (muokattu 03.09.2009 23:06)
lavaamo: Ei muuten ole tuon Tsekin mallii Standard vaan Heritage.
 
Muistaakseni näillä ei edes ole mitään tekemistä Epiphonen kanssa, ostivat lisenssin nimeen ja näitä myytiin vain pohjoismaihin.

 
juu, mulla myös muistaakseni 2004 v. uutena ostettu ja tosiaan epiphonen virallisilla sivuilla koskaan ei ole ollut mitään mainintaa kyseisitä vimpaimista.
 
Jostain syystä jäänyt mieleen että olisiki into-luthmannilla pohjoismaiden maahantuojana ollut jotenkin näpit mukana niissä?
 
Mutta itse kepistä sanottava että about (ehkä ylempää?) keskitasoa lespaosastolla sanoisin.
 
hakkaapi kiinan epiphonet helposti ja suht samalla viivalla pyörivät japanin tokain kanssa ja lähes yhtä hyviä kuin elitist japanin epiphonet.
 
Tosin kokemukseni vain yksittäisistä tai parista yksilöstä joka vehkeestä niin aika suhteellista myös arvionti, mutta pidin tsekki heritagesta enemmän kuin loverokki tokaista (jämäkämpi tatsi) ja taas japanin epi elitistissä oli mielestä napakampi saundi kuin kummassakaan, hyvin lähellä gibsonia ellei vastaava?
 
Tästä omasta tsekistä mainittava erittäin jämäkkä ja vakuuttavan oloinen tatsi, osat aika laadukkaita schalleria (mikit keskinkertaiset)mutta gibsoniin verrattuna hiukan tummempi saundi johtuen puumateriaaleista, ei ihan sitä samaa mahonkia mitä amerikan pojilla.
 
jos itse pistän joskus myyntiin niin varmaan siinä 500€ hutikoilla pyöritään.
Eli samaa settiä kuin japanin tokai loverokit mielestäni.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=182069