Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Revilation
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Ibanez Kitarat
Aika:11.08.2009 09:10   (muokattu 11.08.2009 09:15)
pekurides: Kyllä paksummat kielet pitää paremmin vireen tuolla samalla e-vireellä.

jousten määrä ei myöskään ole minkään setin koon mukaan laskettavissa.

Mulla on esim. samat 3.jousta hoitaneet kielet 10-52 lähtien 12-68 ,e- vireestä c-vireesen ja kaikkea väliltä.

sen takia ne jouset on kiinnitetty siihen helaan mitä niillä kiinnitysruuveilla säädellään ja juurikin sitä ruuvaamalla säädät tallan suoraksi.

ne on aika pitkälle tottumis ja makukysymyksiä haluako käyttää 3. tai 4. jousta minä testinä pidin jopa 5.jousta
ja erilainen tuntuma vain kampeen/tallaan tulee (enemmän jousia jäykempi)ja on tarinoita miten jotkut käyttävät kahta jousta ja jossain oli kuva miten jollain sukkahoususankarilla oli vain yksi jousi:=)

Vähän tuntuu siltä sun kirjoituksia luettua ettei ole ihan täysin tuo säätöpuoli vielä hanskassa niin oletko pysyvän FAQ tuolta ylhäältä tsekannu floikan suhteen?

 
Oon lukenut kuules vaikka mitä.. Kävin ostamassa kaupasta uudet jouset kitaran taakse, otin floikan kokonaan pois paikoiltaa ja putsailin sitä sun muuta ja nyt vire palautuu täydellisesti.. Ainoo vaa että G kieli jää viel jonnekki jumiin.. Paljon paremmin toimii kuin ennen mut G kiel viel ihmetyttää.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=98016