Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Simo78
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vahvistinta kotisoittoon.
Aika:27.05.2009 21:08
pekurides: Minä olen sitä mieltä että jos ei kotona jaksa saundia ruuvata niin vielä vähemmän reeniksellä tai studiosssa sitä sitten "jaksaa" tai ylipäätänsä ehtii ruuvailla keikoista puhumattakaan!
 
Tottakai, liika on liikaa mutta toisalta joskus on ihan kiva kun löytää uusia jippoja vehkeestä kun vähän kokeilee uusia lähestymistapoja.
(tai jaksaa ylipäätänsä tutkia manuaalia)
 

 
Melkein sais olla pikkuputkari fiilistelyyn ja sitten joku hyvä trankkuvehjes mistä saa hevanderipörinät.
 
tai sitten juu asiallisempi räkkiviritys.

 
Mä soitan kotona lähes poikkeuksetta ilman vahvaria. Ei vaan riitä aikaa kytkeä piuhaa vahvariin. Crate joku paska 15wattinen combo löytyy. Ihan riittävät soundit siitä lähtisi ja vielä paremmat jos jaksaisi kytkeä sd-1 eteen. Koneelle nauhoitan joskus, silloinkin suoraa linjassa kun ei jaksa mikkiä alkaa väsäilee--> ei sattuneista syistä ole aikaa hirveästi nauhoittaa(bändiläisille lähettettäviä biisin tynkiä).
 
Putkiradio kotivahvariksi on ollut pitkään haaveissa. Mitenhän vaikea tuollainen on muuttaa soittokuntoiseksi? Putkareita sais suhteellisen halvalla. Ja sitä pystyisi pitämään paremmin esillä, vaikka olohuoneessa, muita vahvareita ei taaskaan sattuneista syistä pysty olohuoneessa pitämään:-)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=178849