Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Yazka
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Esp ltd mhb-400 / 401?
Aika:17.05.2009 21:04
mah mun: Saat toki :D Hetken pidin koska mulla ei vielä ollut pöytää niin pidin tietokonetta kaapin päällä senaikaa :)
 
Ittelläni ollut n. puoli vuotta MHB401 ja kyllä tuo ihan kelpo peli on mättöhommaan.
 
Viimeistely ei kyllä ole läheskään samaa luokkaa kuin samanhintaisessa Schecterin C7 hellraiserissa josta piti luopua liian muhkun kaulan takia,mutta eipä tuo nyt niin tämmösessä mättökepissä haittaa.Kannattaa hommata heti kunnon kielisetti tyyliin GHS baritone set 14-70 jos t-kaupasta tilaat.T-kaupan toimesta taisi olla kiinni joku 10-sarja, ei oikein Bssa toimi..
 
Parasta kepissä on sen helppo soitettavuus, tuota ei niin helpolla miellä baritoniksi soittotatsin perusteella, ittelläni on tosi helppo vaihdella ton ja RGn kesken, toisin kuin RGn ja C7n välillä.Kaula on ohut ja nopea soittaa, tykkään.
 
Mikkeihin en ole täysin tyytyväinen(ne ovat mulle vähän liian on/off tyyppiset) enkä varsinkaan mikinvalitsimeen, valitsin on "akustisesti" kovaääninen eli kytkimen liikuttaminen kuuluu vahvarin kautta läpi arsyttävän selvästi.Helkussa mikit ja kytkin oli tatsiltaan paremmat.
 
Jonkun aikaa etsin Schecterin blackjack baritonia ja oisin sen ostanut passiivimikkien ja helkusta saamani hyvän laatuvaikutelman vuoksi,mutta nuo tuntuivat olevan kiven alla ainakin viime vuoden loppupuolella.
 
Kannattaa myös huomioida että vanhempi malli MHB400 on kokonaan vaahteraa body mukaanlukien ja uudempi MHB401 mahonkirungolla.Vaahterassa voi olla
ohuempi mutta toisaalta kirkkaampi soundi , mutta varmaa tietoa/kokemusta tästä ei mulla ole.
 
Tuli nyt dissattua vähän omia kamoja, mutta kyllä toi keppi silti taitaa olla "keeper"..;-)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=178517