Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hevikukko
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mesa Roadster + G-major + ohjain = toimiiko?
Aika:09.05.2009 20:58   (muokattu 09.05.2009 21:04)
G-Majorin pitäisi toimia ihan loistavasti Roadsterin kanssa. Itselläni Single Rectifierissä on 2 kanavaa. G-Majorissa on 2 Relay toimintoa....ilmeisesti siis 2 relettä.
Kokeilin balanced piuhalla joka maksoi 2 euroa ja kytkin sen G-Majorista nuppiin. Valitsin patch numero 3 joka on särölle chorusta mukana jne....
Laitoin Relay 1 ja Open tai Closed---->Closed valitsin ja tallensin Patchin uudestaan samaan paikkaan 3.
Nyt kun polkasin numeroa 3 Behringerin midilankusta, vaihtui särökanava chorus lauloi mukavasti muilla herkuilla jotka patch 3 sisälsi.
 
Jos nuppi on Roadster siis 4 kanavainen, luulisin tuon Relay 2 toiminnon olevan kanaville 3 ja 4.....open 3 ja closed 4??? Uskoisin näin.
 
En ole päässyt kokeilemaan vielä useampaa kanavaa omaavalla nupilla, mutta uskoisin toimivan näin.
 
Mesa tuskin menee rikki jos laittaa halvan balanced piuhan kiinni kanavan valitsimeen nuppiin.
 
Itse pidän kuiteskin siitä, että voi itse valita jalkakytkimellä kanavan. Jotkut patchit olen säätänyt noice gatelta sopivaksi myös clean soundille, ja voin siis ilman että ääni häviää kytkeä clean soundin tietyille patcheille jotka toimivat säröllä loistavasti. Kovimmat leikkaukset ovat komppi patchissä. =)
Toivottavasti kirjoituksesta on jotain apua.
 
HK
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=178097