Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:uusikaveri
Alue:Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b
Aihe:Betty Davis
Aika:04.02.2009 19:28
Perhana sub zero, kun ehdit väliin, sillä kuunneltuani 70-luvun alkupuolen Rufusta, minun on pakko ottaa takaisin sanomisiani Chakasta ja siirtää hänet rääkyjistä lievästi kailottaviin.

Mutta tilalle löysin Tina Turnerin 'Bold Soul Sister', jossa kivasti rokkisärmää.

Mitä kirjaviitteisiin tulee unohdin mainita, että Thompsonin sisällysluettelosta löytyivät Led Zeppelin ja Rolling Stones sekä Paul McCartney, jolta joskus oli Bass Player-lehdessä transsriptio ja kehuttiin Paulin olevan funkyi. Vähän naureskellen kuuntelin kappaleen ja yllättävästi se funkahtikin.

Tiedän, että olemme pikkasen eri linjoilla siitä mikä on funkia. Toisaalta olen ymmärtänyt sinun olevan musikaalinen ja ihmettelenkin, että Bettyn (minun mielestäni) musiikillinen epäpuhtaus ja kappaleiden epämääräinen rakenne menevät sinulta läpi.

Mutta jos Heikki Silvennoinen pystyy avoimin korvin fanittamaan Jippua, niin ilmeisesti tulkinta voi voittaa musikaalisuuden.
Toinen vastaava lempilapsihan minulla on Metallican Lassi, josta osa faneistakin sanoo, ettei se nyt niin hääppönen rumpali ole, mutta kun sillä on sitä asennetta.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=49&t=173979