Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ninokoo
Alue:Bassot
Aihe:Genz Benz bassovermeet?
Aika:29.01.2009 17:39   (muokattu 30.01.2009 10:21)
Löytyy Shuttle 6.0 12" -combo. Lähdin ostamaan ensimmäistä bändikäyttöön soveltuvaa bassovahvistinta ja tärkeä kriteeri valinnalle oli helppo roudattavuus. Mietin itsekin ensin Markbassin CMD 121:stä, mutta tästä kysellessäni liikkeestä ehdotettiin katsastamaan Genz-Benzin Shuttle sarja, josta heille oli tulossa tuo 10" 3.0 -versio. Käytin tuota 3.0:a lisäkaapin (sama 12" kuin tuossa ostamassani) kera kotona ja treeniksellä. Tykkäsin varsinkin tuon 12" -kaapin kanssa tuolla soitella, enkä päässyt missään Markbassia itse koittamaan niin päädyin ostamaan Genzin. Tosin vasta pari viikkoa ja yhdet treenit takana, joten kovin syväluotaavaa analyysia on mahdoton antaa.
 
Vahvistimesta olen kuitenkin tykännyt erittäin paljon ja voin samat kuin pari edellistä, eli säätövaraa ja liitäntöjä löytyy, sekä perussoundi on mielestäni erittäin mielyttävä ja terveen kuuloinen, itse käytän vahvistinta EQ lähes suorassa. Combo pärjää treeneissä mielestäni oikein hyvin kahden särökitaran kanssa, volat pysyi noin klo 10 ja 11 välillä. Kun kokemusta laitteesta kertyy niin saatanpa väsätä jonkinlaisen artikkelinkin tuosta.
 
Liike oli siis Kuopion DLX ja Tontolle suuret kiitokset tämän suosittelusta!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=174532