Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Siderocks
Alue:Bassot
Aihe:Spector Legend
Aika:13.01.2009 23:48   (muokattu 14.01.2009 05:25)
Heipä hei.

Ei huvittanut noihin hieman ko. bassoa sivuaviin vuosia vanhoihin kirjoituksiin alkaa kirjoittelemaan niin pistin sitten oman topicin. Eli Spector Legend classicissa on lehmusrunko mut erilaisia kansivaihtoehtoja on high glosseina vaahteraa ja mattapintaisena bubingaa. Kiinnostaisi tietää mitenkä paksusti tuota kantta on. Kuuleeko esim. bubingan murinaa KUNNOLLA bubinga-kannellisessa?

Mitäs muuta kerrottavaa ko. bassosta löytyy? Viimeistely, aktiivielektroniikan laatu? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia niin hyvässä kuin pahassakin. Mitä itse olen käpistelemään päässyt liikkeessä niin kiinnostusta olisi kovasti. Spector houkuttelee nyt Warwick Corvetten ohella mut koska olen turhamainen ja pidän helvetisti enemmän Pehtoorin ulkonäöstä (ja hintaluokasta), olen sellaiseen nyt päätymässä. 5-kielistä versiota näytti olevan Soundslivessä jo hieman reiluun 400 € hintaan, vaikka Suomessa saa vielä 700 € maksaa ja nelikielisestäki 600 €. Ilmeisesti lama tekee oman osuutensa GASin riivaamien basistien iloksi.

Ei muuta ku kommentteja rustaamaan sitte!
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=173883