Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:kimurantti1
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:VHT -> Fryette Amplification.
Aika:23.12.2008 16:39   (muokattu 23.12.2008 16:51)
Eikös se nyt kuitenkin ole sama minkä _niminen_ se vahvistin on...?
 
Tämä juuri mun mielestä ei ole sama. Ei mua haittaa VHT:n nimen muuttuminen Fryette Amplificationiksi. Mua huvittaa se, että hyvä maineinen brändi ja merkki vain myydään toiselle valmistajalle, joka alkaa valmistaa brändin nimellä vahvistimia, joilla ei ole mitään tekemistä niiden vahvistimien kanssa, joiden varaan koko VHT:n brändi on luotu. Tää on tätä nykypäivää joo, mutta ainakin mun mielestä aivan älyttömän kieroa touhua.
 
Miltäköhän noiden uusien vahvistimien hintalaput tulee näyttämän? Tulee kanssa mieleen, että nuo on jotain 200 euron kiinan ihmeitä.
 
Miettikää jätkät, jos vaikka Mesa/Boogien Randall Smith tekisi saman tempun. Perustaisi oman pajan vaikka nimellä RS Custom Amplification tjsp, ja myisi Mesa/Boogie -merkin toiselle valmistajalle, joka sitten löisi Mesan logon kaikkiin halpatuotantomalleihinsa, ja alkaisi markkinoimaan niitä laineilla tyyliin "Mesat ovat halvempia kuin koskaan!", "Nyt sinäkin voit omistaa oikean Mesan!", "Käykää tutustumassa uuteen huippulaatuiseen katalogiimme. Hinnat lähtevät 200 dollarista ylöspäin, pääse osalliseksi 2000-luvun rock-historiaa omistamalla uuden linjan Mesa!" ...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=173037