Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ericcarr
Alue:Aloittelijat
Aihe:Kokemuksia kitaran soiton aloittamisesta
Aika:19.05.2008 20:02   (muokattu 19.05.2008 20:04)
Itse olen soitellut noin 3kk ja alussa tuntui ettei tästä tule mitään.Aluksi opettelin muutamia sointuja ja sitten esim. Ac/dc:n kappaleen Big gun kierto on minun mielestäni aikas kehittävä :).Innostus kitarasoittoon lähti siitä että soitamme viime kesänä aloittamallamme bändillä Kissin Detroit rock cityn ja siinä soolossa on kolmas kitara mukana ja sehän piti ruveta opettelemaan :D
 
Lisäksi olen soitellut paljon soittamiamme biisejä tabloista,mutta läheskään kaikkeen ei sormeni kertakaikkiaan veny eikä nopeus ja tarkkuus vielä riitä :).Kitaranihan on Yamaha Pasifica YAMAHA PACIFICA 112 L YNS ja olen tuohon ollut kyllä tyytyväinen.
 
Perjantaina oli ensimmäinen keikkamme (7 biisiä) ja kaikki meni tosi hyvin ja sakki tykkäs. Varmaan myös siksi koska mursin sormeni ja kitaraa en voinut soittaa,onneksi basisti veti sen mun osuuden hienosti Detroitissa :)
 
Suosittelen opettelemaan aluksi jotain helppoa esim. Metallican sanitariumin alun tms. ja sorminäppäryyttä voi treenata skaaloilla. Itse soittelen 1-3h päivässä mahdollisuuksien mukaan...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=164223