Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Generic L
Alue:Laulaminen
Aihe:Laulaminen refluksi-leikkauksen jälkeen?
Aika:11.03.2008 12:54
Katos perkules mulla tehtiin päivä myöhemmin 4.3! Ei tullu mitään extra vaurioita ja kaikki sujunu hyvin tähän mennessä. Nieleminen on ollut suht helppoa ja helpottunut joka päivä ja nyt kun viikkokin on kulunut niin voin alkaa yrittämään kiinteämpää ruokaa ja no ainakin jotain juustoa tai perunaa mussuttaessa ei ole mitään ongelmaa. Kurkku tuntuu paljon paremmalta ei ole poltetta ollut enää juuri ollenkaan. Ainut ongelma mulla nyt on että välillä haluais ilma päästä ylös ruokatorven kautta ja kun ei pääse niin ahistaa välillä kunnollakin rinnasta... tosin tämäkin fiilis menee ohi noin 5-10 sekunnissa ja ei tule niin usein.. Ei satu mutta ahistaa rinnasta tuntuu vähän inhottavalta. Mutta kaippa se kroppa tottuu pian siihen ettei ylös tule mitään. Itse pystyn kyllä pieniä röyhtäisyjä tehdä mutta ei nähtävästi tarpeeksi eikä läheskään aina kuin haluaisin. Asia mikä minua eniten mietityttää on vain 2 viikon sairasloma... olen rakennusmies enkä todellakaan aio mennä heti "parannuttuani" kahden viikon jälkeen rykimään ja nostelemaan tavaroita jotka painavat ruumiinpainoni verran... Ei kiitos. Vaikutti että kirurgia ei oikein kiinnostanut pahemmin jutella kanssani.. mutta hyvää työtä hän kyllä teki mutta on vissin niiiiin tärkeä ja kiireinen ettei kerkeä ottaa yhteyttä potilaisiin.. Yleisesti on jäänyt vain hyvä fiilis tästä! Joka päivä tuntuu helpommalta ja elän jo normaalia elämää lukuunottamatta täysin normaalia syömistä, painavaa nostelemista ja raskaampaa liikuntaa.
Copyright ©1999-2023, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=111689