Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hollmi-5
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Ohjeita ensimmäistä rumpusettiään ostaville
Aika:13.02.2008 21:16   (muokattu 13.02.2008 21:17)
Tää ei oo aivan tarkasti topicciin mutta melkeen :) Eipä haittaa off-topic on todella yleistä täällä. Ilmojakin pidellyt...
 
Oon tossa kesällä lähössä amerikkaan ja siellä on uusien rumpujen hankkiminen edessä.. Oisko kellään fiksummalla ja asiantuntevammalla mitään vinkkiä ensnnäki; minkä merkkiset, ja toiseks, minkä malliset rummut siellä kannattais ostaa? Ei sun kannata sieltä välttämättä ostaa. Joudut maksamaan aikamoisen rahdin (setille lähelle 300 dollaria), tullimaksun ja veron päälle (yhteensä 25,2% rahdillisen hinnan päälle).
 
Oon muutaman (3..) vuotta soitellu mm. bändin kanssa, mutta on ole ihan pro-tasoa vielä. ja toinen ongelma on raha. Saan vanhoista muutaman satasen, ja vaikka oon koittanu säästää, niin ei siitä mitää oo tullu:D Eli nyt liikutaan OIKEASTI alle 600 e summissa.. Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan ja kiitetään jo etukäteen :)

Sun rummut saisi maksaa alle 400 dollaria, että kaikkine kuluinnen mahtuisivat budjettiin. Melkoisen onnenkantamoisen tarvitset (ja hirveästi aikaa), että onnistuisit löydön tekemään. Sitäpaitsi kaikki pitäisi mahtua laatikkoon, jonka maksimimitat ovat 24x24x17 tuumaa. Muuten ei tule postipakettina läpi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kaikki hilut on otettava 22" bassorummusta irti ja kaiken muun pitää mahtua bassorummun sisään. Onko sinulla mahdollisuutta purkaa ja käsillä hyvät pakkausvälineet?
 
Tarkoitus ei ole masentaa. Mielestäni realiteetit pitää tunnustaa. Osta vaikka virveli ja pari symbaalia. Ne mahtuu matkatavaroihin ja ovat siksi kannattavia ostoksia.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=156494