Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Umas
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Ajatuksia pienitehoisista putkivahvistimista
Aika:12.02.2008 10:29   (muokattu 12.02.2008 10:31)
Voisinkin lainata aihetta hieman hipaisten kyseistä aihetta. Olen ajatellut hankkia jonkun, en tiedä vielä minkä, 15w combon tai nupi joka olisi tarkoitus laittaa 4x12 kaapin päälle. Haussa on hyväterve perus soundi pohjalle, jota sitten muokataan tonelabilla. Asiaan. Pelko on pohjimmaisena se, että mökä ei riitä. Ehkä vertauskohtana voisi kertoa että 50w 112 -combossa on volume puhtaalla kanavalla ollut siinä n. klo 10 ja 11 välillä, osaisko joku neuvoa?
 
Sitten itseasiaan, en ole paljoa vielä putkipelien kanssa häärinyt, mutta mielestäni esim. H-Bn GA5 on oikeasti hyvä laite, kun olen siihen Tonelabin laittanut eteen on saatu kerrostalo asunnon puitteissa oikein kivat soundit, pelkälteen tuo laite on mielestäni neutraali. Sillä ei ole persoonaa ollenkaan, ehkä vain hyvä. Kauan olen trankku laitteiden ym. halpisvehkeiden kanssa soitellut, mutta nyt on turha tälle miehelle trankkuja tarjota. Ei edes microcubea, vaikka se kiva oliki mökillä kun toimi paristoilla. Lyhyesti, putkilaitteet on tullut mun elämään jäädäkseen ja hienoa että niitä saa myös halpoina pikkuversioina kotiolosuhteisiin.
Nimim. Budjetti rokkari.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=160239