Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:saastara
Alue:Työ musiikkialalla
Aihe:Unirytmin optimointi ja viikonloppukeikat
Aika:04.12.2007 11:46
Itse toki hieman eri veneessä olen aloittajan kanssa kun olen vielä "nuori ja vetreä" kolli, raihnaisen kehäketun sijaan.. :p Mutta olen kyllä todennut, että unirytmiä en osaa mitenkään optimoida.
 
Nytkin tulee töissä raakuttua, eikä unta ole viimeyöltä takana ollenkaan kun ovat keikat venyneet niin pitkiksi viime aikoina, että on vasta aamupäivällä kotia päässyt.. Siitä kun nukkumaan rupeaa, niin illaltahan sitä vasta heräilee ja terveelle rytmille saa sanoa "heihei :'(".. Tulee sitten usein valvottua suoraan aamuvuoroon ja kahvin voimalla sinniteltyä iltaan..
 
Ongelma ei itsellä ole tietenkään niin suuri kun ei ole perheen tmv kaltaisia velvotteita ja päivätyöt on kolmivuorotöitä (jotka vielä tuolla keikkojen äänitekniikan puolella pyörivät), joten niitä työkeikkoja on hieman vaikea erottaa sitten noista "omista keikoista"..
 
Eihän tämä vielä liikoja paina kuukausien juoksussa mutta eiköhän sitä pian ole jokin systeemi kehitettävä sillä ei tämmöinen meininki ole ikäihmisen homaa.. :D Pitää painaa vielä kun on nuori.. Tosin onhan tämä selkeää alamäkeä ollut 18 ikävuoden rajan jälkeen.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=53&t=156735