Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:vanhami
Alue:Tanssimusiikki
Aihe:Hääbändi haussa Helsingistä
Aika:28.01.2004 14:21
Bänditori on tosiaankin siinä mielessä hyvä, että jos ei itse tosiaankaan pääse, pitää olla suht' laadukas vaihtoehto tarjota.

Mika varmaan tietää paremmin, mikä on bänditorilaiste aluajakauma.

Mä oon Hämeestä!

Moi

Aluejakaumaksi voitaneen sanoa, että pääosin uudenmaan alueelta. Isojussi hämeestä ja yksi bändi, Galaxie (pirun kova pumppu) keskisuomesta. Jos ajatellaan, että jokainen tekisi keikkaa 200-300km sektorilla, jää sen ulkopuolelle itäisimmät kolkat ja lappi. Olikin jossain vaiheessa puhetta, että otettaisiin joku pohjoissuomalainen bändi vielä joukkoon, mutta se jäi vain ajatukseksi. Toisaalta ei ole tullut mitään sielunvelibändiä vielä vastaan

Mutta jotta ko. www-osoite saadaan koko kansan tietoisuuteen pitää olla kattava kokonaisuus bändejä.

En halua kritoisoida mitenkään bänditoria, ajatus on minustakin tosi hyvä. Mika ja kumppanit olette tehneet hyvää työtä.

Minusta aktiivisessa sisäringissä(bänditorilla) voisi olla vaikka Suomi jaettuna 4 osaan (etelä, länsi, itä, pohjois), jossa kaikille osioille olisi oma ylläpitäjä ja ylläpidon työmäärä saataisiin kuriin. Samalla saataisiin kattava ja ennenkaikkea toimiva palvelu syntymään. Itsekin törmään kuukausittain tilanteisiin, joissa tarvittaisiin toista bändiä tekemään keikka pois.

Juu, ideana kaunis, mutta ei tulisi välttämättä toimimaan. Mitä useempi kokki, sitä sakeempi soppa. Homma on toiminut nyt hyvin tällä sakilla. Dikatatuurismin ja tasa-arvon välimaastossa.

Meillä on ideana ollut se, että saadaan juuri tämä sisärenkaan keikkamyynti tasoittumaan ja sopivasti näkyvyyttä kaikille, ja että kaikille on varmasti keikkaa. Jos bändien määrä olisi vaikka nelinkertainen, joku poppoo saattaisi jäädä vähemmälle huomiolle tai vähemmälle keikkamäärälle tms.

Hommahan toimii nyt "talkoovoimin" eikä sillä ole minkäänlaista kaupallista toimintaa. www operaattorin vuosimaksut jaettiin tasan 10:llä ja mä pystytin sivut lauantai-iltaisin kaljaa naukkaillen.

Yllättävän monesta bändistä ollaan oltu yhteydessä ja kysytty pääseekö remmiin. Me olemme ottaneet linjan, että 10 on nyt sopiva sakki.

Tällä linjalla ja tällä väkimäärällä mennään eteenpäin ja seurataan, miten alkaa väkeä pyörimään ja keikkaa tulemaan. Katsotaan sitten mitä tapahtuu.

Mika
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=49754