Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Olli.M
Alue:Bassot
Aihe:bassohistoriasi
Aika:22.08.2007 19:09
Epiphonen joku mikälie J/J mikkinen presarin näkönen kammotus. Uutena ostin joskus 18 vuotiaana. Myin sen sittemmin edellisen bändimme rumpalille. Oli mulla säädettävänä alkukeväästä yllättäen ja olihan se niin ritsa kun muistelinkin.
 
Ibanez SDGR 800. Tuolla tulikin soiteltua pidempäänkin ja erittäin hyvä kapistus. Tikkukaula mihin olin kanssa oikein tyytyväinen (paremmasta ei ollut tietoa tuohon aikaan) kunnes kokeilin presaria jossain kohtaa ja myyntiinhän se oli ipanetsi laitettava kun semmosen valaistuksen koin :)
 
Fender American Series Precision Bass. Mun basso, ehdottomasti. Sopii hanskaan, soundi on juuri semmonen kun pitääkin.Ei valittamista. Toi on mulla hautaan asti.
 
Fender Jazz Bass `62 Reissue Vintage. Japanin pojan rakentama hiton hyvä jatsari. Paljon tulee treenejä soiteltua tuolla ja varsin mukava basso kaikinpuolin. Jostain syystä kuitenkin keikoille lähtee aina P mukaan kyllä.
 
Hetken aikaa mulla oli myös himabassona Aria Pro Cardinal Series 300 jnka ostin melkein ilmaiseksi. Ei oikeastaan mitään sanottavaa. Pirun kapea kaula ja mediumskaala. 1 isohko humpparimikki muistaakseni. Kyllä sillä veti ei siinä. Myin sen halvalla eteenpäin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=151930