Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:kimurantti1
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mistä Edge Pro 7 -tallan blokki?
Aika:04.08.2007 11:47   (muokattu 04.08.2007 11:52)
Tuo on kyllä hyvämaineinen kauppa, eikä yksityishenkilö, vaikkakin (ilmeisesti) yhden miehen pyörittämä. Voithan laittaa tuonne mailia ja kysyä tuosta blokista niin saat ainakin tekniset tiedot ja jonkun mallinumeron tjsp. Luulisi, että sieltä osataan vastata ja samalla saat tietää kuinka paljon tulisi maksamaan.
 
Varmasti joo, en mä sen luotettavuutta epäilekään. Silti haluaisin jostian lähempää tilata, enkä noista maksuvaihtoehdoistakaan oikein diggaile.
 
Oletko kysynyt suoraan levytukusta?
 
En ole, vaan hommaa on tämän Tamperelaisen musakaupan kautta yritetty hoitaa. He ovat kyllä kysyneet moneen kertaan, ja oon itse ollut vielä kuuntelemassa. Voisihan sinne Levytukkuunkin tietysti soittaa. Vaan vähän erikoistahan se olisi, jos homma yhtäkkiä pelaisikin, muttei jälleenmyyjän kanssa pelannut. Vika tuskin on tässä Tamperelaisessa musakaupassa, hehän eivät muuta voi kun tilata sen blokin Levytukulta.
 
zeme:
Kyllä siellä on, ja kun mittasin kunnolla noi blokit, niin ihan samankokoiset blokit noi on, siis kuuskielisen ja seiskan.. Ei mitään eroa..
 
Kiitoksia!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=151093