Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Coran
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:Egotrippi
Aika:04.06.2007 17:27   (muokattu 04.06.2007 17:28)
Musta egotripillä on yks juttu mikä vähän poikkeaa monista muista listapoppi-bändeistä: lyriikat on tosi nerokkaita. Sanotaan oikeasti tosi paljon..esim. "aina matkalla jonnekin/minne ikinä päätyykin/on puolitiestä jostain/tietää sen/varsin hyvin itsekin..." Tää kuvaa niin hyvin hukassa olevaa ihmistä, tai ihmistä yleensä, joka ei tiedä minne elämä vie tai edes sitä mitä itse haluaa elämältä...elämä vaan vie jonnekin. Sitä vain katselee sen huuruisen ikkunan läpi väsyneenä eikä mitään tietoa minne on menossa. Siis niin nerokasta, NIIN, ja vielä mitä musaa....
 
Tai sitten vaikka koivuniemen herra...aina tyytymättömille pullamössö-ihmisille niin hyvä muistutus. Hei pieni on tosi liikuttava tai Varovasti nyt....Näitä on loputtomiin...

 
Itse taas en aina kestä Egotrippiä juuri lyriikoiden takia, ovat vaan jotenkin niin lapsellisia ja yksinkertaisia ajatusmaailmaltaan. Mutta se naivismihan on koko bändin tyyli, joten mitäpä minä parjaamaan. 20 suosikkia on aika hyvä plätty, tykkään itsekin eniten justiinsa noista kahdesta, Sininen ja Matkustaja.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=148496