Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JLM
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Hyvä phaser efekti?
Aika:24.04.2007 18:30
Mua suoraan sanottuna rupesi hiukan pelottamaan toi MXR:n poljin. Entäs toi Ibanez, jotenkin mulla on fiilis, että toi on toimiva poljin... toi on hyvää sarjaa ja ainakin delay-echo poljin on todella hyvä. Onko kellään tosta kokemuksia? Ja miten nää true bypass jutut on näiden polkimien kanssa?
 
Laitoinkin juuri pikaviestiä mutta kirjoittelen vielä tännekin jotain kaikkien nähtäväksi...
 
Olen käyttänyt useamman vuoden Iban PM7:aa ja mielestäni se on oikein käypänen pedaali. Tietty ominaissoundi siinä on, kuten oli myös saman sarjan choruksessa, jonka joskus omistin, mutta ominaissoundi on varmaan kaikilla muillakin pedaaleilla. Muita phasereita en ole kokeillut joten kunnollista soundivertailua en voi tehdä. Mielestäni PM7:n on kuitenkin ihan terveen kuuloinen, säätövaraa on melkein liikaakin, eikä pedaali vaikuttaisi syövän soundia pois päältä ollessaan. True bypassia ei siis ole mutta en ole sitä kaivannutkaan tämän pedaalin kanssa.
 
Erilaisilla aaltomuodoilla saa myös aika rietasta meteliä aikaiseksi, mikäli kokeellinen musiikki kiinnostaa :)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=146669