Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Jungleman
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Laadukas gigbag?
Aika:30.01.2007 00:08
Olen kyllästynyt käytössä hajoileviin kitarapusseihin. Haluan löytää tosielämää kestävän, aidosti laadukkaan pehmeän pussin sähkökitaralle. Mahdotontako?

Rockbag by Warwick -pussin ostin joskus 6-7 vuotta sitten - se näytti ihan hyvältä. Parin vuoden käytön jälkeen olin joutunut paikkailemaan sitä jeesusteipillä joka puolelta. Ei, minä en pahoinpitele kitaroita kuljettaessani niitä, ainoastaan soittaessani. Viimeinen niitti Rockbagin arkkuun iskeytyi silloin kun 25 asteen pakkasessa metallinen selkähihnan kiinnityslenkki katkesi kitaraa selkään nostaessani. Otin kopin, kitaran ei käynyt mitenkään ja sain uuden pussin vaikka takuuaika oli ummessa.

Kaces KLS-10 -pussi vaikutti erinomaiselta. Innostuin kun näin niitä kaupoissa, muistin näet erään vuosien takaisen testin Guitar Player -lehdessä, jossa ko. pusseja kehuttiin mainioiksi. Ostin sellaisen. Kolme vuotta käyttöä - pussin pohja on hajalla. Kitaran hihnanuppi kalvaa pikkuhiljaa mutta väjäämättä itsensä paksun toppauksen ja tukevan pinnoitteen läpi.

Custom Sounds myi ainakin aiemmin Incase -pusseja. Hinta vaikutti varsin kovalta, enkä ostanut. Olisikohan pitänyt?

Kertokaa omista kokemuksistanne, suositelkaa ja perustelkaa, jos vain viitsitte. Tahdon siis hyvän gigbagin. Jos se pitää tilata ulkomailta, so be it. Hinta ei ole este - mutta en kuitenkaan halua timanteilla ja lehtikullalla koristeltua, pythonin esinahasta käsin ommeltua custom shop -bägiä. Ok?
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=141835