Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Speniemig
Alue:Bassot
Aihe:Traynor yba200 putkinuppi
Aika:10.01.2007 14:01
Kyseinen vahvistin näyttäisi jenkeissä nauttivan suurta suosiota soittajien keskuudessa niin sen edullisuuden kuin ominaisuuksiensa ansiosta. Nyt kysynkin kun itse olen myös hieman koittanu kalastella itselleni kyseistä vahvistinta, että omistaako joku vahvistinta tai onko soittanut tai yrittäny tälläistä ostaa jostakin? Muutamalla puhelinsoitolla selvisi että vahvistimesta ei ole ilmeisesti tehty euroopan mallia eli (230v) vaan jenkkiversio on ilmeisesti ainut eli (110v). muuntajalla tämä tietysti korjaantuisi mutta onko se putkinupeissa kovinkaan suotavaa ja toimiiko tuollainen 110 voltille tehty vahvistin tuolla 230 voltilla? Em nordic tuo traynoria suomeen/skandinaviaan, mutta mallistosta puuttuu täysin yba200. Maileja olen tässä lähetellyt niin traynorille kuin muutamalle muullekkin taholle selvittääkseni vahvistimen saatavuutta yms. Päivittelen tätä sen mukaan kun saan jotain selville. Paras saavutus mihin olen törmännyt on että Lontoossa sijaitsisi yksi kappale kyseistä vahvistinta(tämä luettu talkbassin foorumeilta).
Kaikki info tervetullut
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=140556