Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tsugu Way
Alue:Etno, proge, latin
Aihe:Tolonen!
Aika:29.11.2006 17:54   (muokattu 29.11.2006 17:56)
Tasavallan Presidentti ei tehnyt kuin neljä levyä, ja kaikki ovat kovia. Lambertlandista älä kuitenkaan aloita. Paras aloituslevy lienee joko ensimmäinen tai toinen levy, joissa laulun hoitaa Frank Robson. Ensimmäinen on kekseliäästi nimeltään Tasavallan Presidentti ja toinen Tasavallan Presidentti II. Yleisesti kakkosta pidetään parempana. Itse en osaa sanoa, näen molemmissa hyviä puolia. Viimeinen lätty, nimeltään Milky Way Moses, on minusta kuitenkin se paras. Jim Pembroken kädenjälki näkyy biiseissä ja Raittisen Eeron äänikin kuulostaa mainiolta
 
Täytyy tämä nostaa, kun Pressa on nyt ajankohtainen. En halunnut aloittaa uutta ketjua, kun siitä tulisi kuitenkin sanomista..
 
Tasavallan Presidentti on siis kiertueella. Perjantaina Oulussa. Eilen kävin ostamassa lipun valmiiksi. Onko ketään käynyt katsomassa tai menossa katsomaan Pressaa Oulussa tai muualla?
 
Mitenkä uuden levyn Six laita. Se on tainnut vaivihkaa viime aikoina ilmestyä. En vielä uskaltanut ostaa. Onko kukaan kuunnellut sitä?
 
Pressaltahan ilmestyi myös live-levy parisen vuotta sitten? Mitenkähän sen laita?
 
Itse olen siis aika tuore Pressa-fani. Jotenkin ovat aina jääneet itselläni Wigwamin varjoon. Olen nyt valmistautunutkin huolellisesti perjantain keikkaan kuuntelemalla niitä 70-luvun alun neljää levyä. Omasta mielestäni se ensimmäinen on paras. Lisäksi olen nyt pari päivää fiilistellyt myös Pekka Streng & Tasavallan Presidentti - Magneettimiehen Kuolema -levyä kuunnelleen. Upeaa ja herkkää! Pekka Streng on suomen Nick Drake.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=105013