Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:darrell
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Kuinka valita halpa Fender Stratocaster
Aika:18.08.2006 23:46   (muokattu 18.08.2006 23:52)
Vähän OT, mut omallakohdalla pettymykset tämän parinkymmenenvuoden aikana ovat tulleet juuri uusien kamojen ostamisen kohdalla. Vanhojen kohdalla katumuksia on tullut poismyynnin johdosta ja suurimmat kirvelevät arvet niistä kamoista joita on antanut vaihdossa uutta ostaessa....
 
Uudet kamat monesti soundaa ja tuntuu parhailta kaupassa, ja kun pääsee himaan, niin pufff, ja taika on poissa, kuin myös vaihdossa pois annettu vanha rähjänen, mutta toimiva kitara. Tuttua asiaa. Suurin osa hankituista kitaroista on ollut käytettyjä. Nyt jostain syystä tekisi mieli uusi Fender Stratocaster, jonka ei ole pakko olla USA strato, vaan muutkin valmistusmaat käy. Uutena ostettu -89 Les Paul on ja pysyy tallissa ja se tyydyttää suurimman osan kitaran omistamiseen liittyvistä tarpeista. Mulla ei ole GASia, mutta strato on saatava.
 
Jos ostaisin useamman strato-tyyppisen kitaran, niin silloin luonnollisesti harkitsisin muitakin merkkejä. Esim. Pacificoita olen soitellut useampia ja aivan kiva kitara, mutta ei juuri se, mitä olen tällä hetkellä hakemassa.
 
Kävin Musamaailmassa juuri noita Tokaita soittelemassa. Jokunen soi akustisesti hienosti, mutta jotenkin jäi jämäkkä tunne puuttumaan. Tosiaan harmittaa se vaihdossa pois antamani Tokai, ja tilalle tuli muistaakseni valkoinen Kramer, floikallinen, yksi humpparinen ja pelkällä volapotikalla. Go figure?
 
Kohtuullisesti on kiertänyt kitaroita, mutta aikoinaan ei ole ollut mahdollisuutta pitää kaikkia soittimia jo pelkästään taloudellisesti. Nykyään voisi päteä jo paremmin periaate, että kamoja ei myydä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=130673