Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Gypsy
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Kitaralehdet.
Aika:04.09.2003 22:37   (muokattu 04.09.2003 22:39)
Gypsy hyvä. Mielipiteesi putoavat niin tarkasti ja varmasti, että samanlaisten besserwissereiden (kuten minun).... ääh, antaa olla.
 
Siis tä? loukkasinko jotenkin? menikö multa jotain ohi? Mähän en mitään mielipiteitä enkä edes omia ajatuksiani kirjottanu. Siis mähän sanoin sen mitä mä olen lukenu jostain suomalaisesta lehdestä. Eli siis siinä suomalaisessa lehdessä sanottiin niin, että kun amerikkalainen lehti tekee vaikka fenderin stratocasterista arvostelun, niin ennenkö ne laittaa sen lehteen, ne lähettää sen fenderille luettavaks ja fender saa vapaat kädet editoida sitä tekstiä sitten ja näin hyväksyä sen. Ja kysyinkin, että jos näin tehdään amerikassa laitearvostelut niin onko niihin uskomista? Jos laitearvostelut todella tehdään siellä näin, niin luulisin, että fender ainakin tiukimmat kommentit tuotteestaan poistaa. Mikä firma päästää täysin murskaavan arvostelun eli todella huonon mainoksen lehteen jos on oikeus muuttaa sitä?
 
Mähän en ollenkaan tiedä sitä, onko systeemi tollanen amerikassa. Näin olen lukenu ja päätin kirjottaa sen tähän ketjuun
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=37970