Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:seak
Alue:Bassot
Aihe:Sandberg bassot
Aika:03.03.2006 13:33
Kävin soittelemassa noilla Sandbergeillä Soundstoressa pikaisesti viikko sitten perjantaina. Sellainen GAS jäi päälle että pakko varmaan hommata joko tuollainen Basic Ken Taylor tai California PM5 itselleni, olivat vallan mahtavia soittimia. Olen etsinyt pitkään bassoa, josta löytyisi MM + P mikkiyhdistelmä että pääsisi kokeilemaan miten se toimii ja toimihan se tuossa Californiassa aivan mainiosti. Hyvin löytyi presari- ja musarisoundia, mikit yhtäaikaa päällä taas antoi hieman tavalista PJ-yhdistelmää munakkaamman (tai miten sitä nyt kääntäisi "punchier") soundin. Tuo Ken Taylor taas oli todella muokattavasoundinen basso ja pidin erityisesti sen jämäkästä attakista. Kaikkia malleja mitä Soundstoren seinältä löytyi testasin pikaisesti. Kaulat noissa ovat aavistuksen ohuita etenkin jos on tottunut presarikauloihin (itselläni Geddy jatsari notta ei haittaa), mutta muuten en kyllä oikein hintaansa nähden keksi noista mitään pahaa sanottavaa. Suosittelen estoitta vähintään noiden kokeilemista, itse olen aika varma että seuraava bassoni tulee olemaan Sandberg.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=110003