Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Sampo-Ukko
Alue:Keskustelua raskaammasta musiikista
Aihe:Primordial
Aika:19.02.2006 13:40   (muokattu 19.02.2006 13:42)
Itselläni kyseinen pändi pääsi yllättämään täysin puun takaa Nummirockissa menneenä kesänä. Kaveri oli menossa katsomaan ja sanoi etta on vissiin "ihan ok"-bändi, joten lyöttäydyin matkaan. Musiikin takiahan(yeah,right!) sinne on lähdetty..

No keikan alkupää oli sen verran kiinnostavaa että ei ollut hirveä kiire kaljojen ääreen joten päätin jäädä kattelemaan. Jossain kohtaa huomasin että olin koko keikan tuijottanut vaan lavalle ja seisonut kokoajan paikallaan, minkäänlaista kenneliliiton virallisen käsimerkin heilutusta, tai tukan myllytystä ei tapahtunut. Sen verran olin haltioitunut Nemtheangan(vai miten vitussa se kirjoitetaan) lavaesiintymisestä.

Ja sitten käynnistyy COFFIN SHIPS! En muista että olisin ikinä ollut metalli keikalla niin liikuttunut! voin melkein pistää pääni pantiksi että siellä kyllä silmänurkkia kostui, oli sen verran maihin pieksevää tenhoa! Tuon keikan jälkeen ei enää mikään pändi tuntunut toimivan! Muilla paikalla olleilla samoja kokemuksia?

Ja itse The Gathering Wilderness-levyyn, pyörii harvakseltaan mutta säännöllisesti levylautasella. Tykkään kovasti sen orgaanisesta soundimaailmasta!

EDIT: ja nemth....:lla on mielestäni mahtava sanoittajan kynä, itselleni soisin samallaisen kyvyn kirjoittaa lyriikoita
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=117248