Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tee
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:John Lennonin kuolemasta 25 vuotta
Aika:08.12.2005 18:36   (muokattu 08.12.2005 18:41)
Ajattelin pistää aiheen itsekin pystyyn.

Niin paljon olen tätä herraa ylistänyt että joidenkin mielestä alkaa jo mennä yli. Mutta kysymys kuuluukin: voiko sellaista miestä joka on säveltänyt biisit Strawberry Fields Forever, Dear Prudence, Tomorrow Never Knows, Nowhere Man, Julia, Help, A Day In The Life ja monta muuta, ylistää liikaa?

Bill Hicksin sanoin "What kind of a world do we live in where John Lennon is murdered?"

Tätäpä sitä tulee aina itsekin toistettua. Mua rassaa kun The Beatlesista tv:ssä tai radiossa, kouluissa tai missä vaan puhuttaessa aina soi taustalla She loves you, yesterday tai joku muu, kun bändillä on aika paljon muitakin biisejä. Sinä luettelitkin ne minun mielestäni parhaat biisit + Abbey Road&Revolver. Ei helvetti, kyllä on pojat tehny uskomatonta jälkeä kun yksittäisten biisien sijasta voidaan melkeinpä luetella yksittäisiä levyjä jotka ovat täydellisiä. Tänään The Beatles soinut ja kyllä meinasin herkistyä kun A Day In The Life alkoi soimaan vaikka itse olen vasta 80-luvun tuotoksia
enkä ole siis sitä varsinaista The Beatles aikaa elänyt. Edellämainittu biisi mielestäni muuten paras mitä ikinä on tässä maailmassa tehty. Täytyy kyllä mr. McCartneyn puolesta kuitenkin vielä sanoa että kyllä kuulosti hienolta hänenkin biisit stadionilla toissakesänä. Oli aika abstrakti olo siinä olla todistamassa toista näistä legendoista omin silmin.

EDIT: Pakko lisätä vielä että huhhuh, on siinä bändi. Ei sitä voi George Harrisoniakaan olla ohittamatta, on hänkin tehnyt sellaisia biisejä että kun yksikään yhtä hieno kuin If I Needed Someone tai Here Comes The Sun, tai monet muut, lähtisi tämän elämän aikana omasta kynästä niin olisin onnellinen ja tyytyväinen.
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=110754