Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Corpsegrinder
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:A Perfect Circle
Aika:05.07.2003 14:55
No voi hyvä isä. Nyt pitää hiukan vuodattaa. Kuulin Tapewormista ekan kerran muistaakseni '96, niihin aikoihin kun Reznor oli saanut Lost Highway -soundtrackit pois alta ja suunnitteli Fragilea. Rolling Stonessa se sitten kertoi tuosta Tapewormista, jonka piti silloin pistää 'pikapuoliin' pitkäsoitto ulos. Tässä nyt mukavat 7 vuotta ollaan odoteltu ko. levyä. Joka vuosi olen listannut tuon "alkavan vuoden odotetuimmat levyt TOP 5":een :)
 
Onneksi viime kesänä oli nähtävissä todisteita (valokuvien muodossa) siitä, että studiossa on oikeasti tehty jotain. Kuvissa näkyi ainakin Josh Freese (APC, nyk. Offspring(!) ) rumpujen takana, 12 Roundsin Atticus, Alan Moulder tuottajana ja MJK vetämässä vokaaliosuuksiaan. Sitten ainakin aikoinaan Page Hamilton kertoi tehneensä jotain konepuolta Tapewormille, mutta ei ole ilmeisesti enää projektissa mukana.

 
Anselmokaan ei tietääkseni ole enää kuvioissa. Sääli, koska mieluummin kuuntelisin Philipin möyryämistä Maynardin piipityksen sijaan.
 
Mä kyllä luulen, että se koko projekti kaatuu Reznorin perfektionismiin, eikä sitä levyä saada koskaan pihalle.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=32885