Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:-septimisti-
Alue:Media ja viihde
Aihe:Alien
Aika:17.09.2005 21:16
Mun täytyy hypätä tässä välissä kehiin ja omalta osaltani puolustaa Resurrectionia. Siis sitä neljättä osaa. Mun mielestä se on todella mainio leffa, okei se jää ahdistavuudesa ajoittain muille osille ja se 'ihmisalien' on yksinkertaisesti nolo tapaus. Joku sanoi että leffa on täysin väkisinväännetty, mutta rohkenen olla erimieltä. Mun mielestä se sopii Alien leffojen kaanoniin todella mainiosti kaikkine kloonauksineen ja muineen, Ripleyn "kärsimystarina" nousee uusiin ulottuvuuksiin. Ripleyn ja Ryderin välinen vipinä tietty myös plussan arvoinen juttu.
 
Kaikenkaikkiaan aivan mahtava elokuvasaaga, johon toivottavasti vielä viides osa tehdään. Ainakin Sigourney Weaver on pitänyt elokuvaa hyvänä ideana. Jostain luin myös että Ridley Scott olisi kiinnostunut. En mä oikein osaa laittaa noita leffoja paremmuusjärjestykseen, kolmonenkin oli todella kova kaikessa kieroutuneisuudessaan. Renny Harlin taisi olla yksi ohjaaja joka kolmatta alienia palkattiin tekemään, mutta lähti jossain vaiheessa kotiinsa ja kaikki pistettiin uusiksi.
 
Alien vs. Predator oli kyllä kaikkien aikojen floppi. Tai no miten sen nyt ottaa, jokainen Alien leffoista on jonkinlainen taideteos, kolmosta ja nelostakin otettiin ohjaamaan 'taiteilijat', AvP:tä ohjaamaan otettiin Anderson. Paska leffa. Leffalle kuulemma buuattiin Esinäytöksissä joissa Anderson oli läsnä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=103312