Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:kivi
Alue:Yleistä keskustelua musiikista
Aihe:Katusoittolupa
Aika:15.04.2003 13:09   (muokattu 15.04.2003 13:20)
Mä kyllä tiesin ettei siitä mitään tarvii maksaa. Oishan se ironista kun joutus maksaa ittensä häpäsemisestä ja kerjäläisen tasosilla ei varmaan ois rahaa maksaakaan.

Se on kuule soittajasta kiinni, häpäiseekö itsensä:-)

Mä en oo koskaan kokenut häpäiseväni itseäni soitinpa missä ja miten vain, päin vastoin. Aina on ympärille kertynyt se porukka joka tahtoo kuunnella. Eipä mulla oo muutenkaan turhia estoja julkisen esiintymisen kanssa:-) - ei kadulla eikä isoilla lavoilla. Samantasoiset spiikitkin tulee niin kymmenentuhannen kuin kymmenen hengen yleisölle.

Rahasta sen verran, että jos osaa esiintyä yleisölle eikä homma oo liian vaikeaselkoista ja sulkeutunutta, saattaa ihan hyvin päästä päivärahoille. Ja ainakin pääsee näkemään ihmisiä
:-)

Ei kannata olla liian tarkka itsestään. Yleisöähän varten keikalla ollaan.

Toisaalta, ei mua kyllä hävetä pummatakaan, jos ei rahaa, tupakkaa tai alkoholia sillä hetkellä oo. Aina oon pummannut, ja aina pummeille tarjonnut. Se on vähän sama juttu, kuin että penskana sitä oli aina huolissaan, mihin pääsee keikkareissuilla nukkumaan, mutta nykyään tietää että kyllä se yösija aina jostain järjestyy kumminkin. Tai että ei tarvi olla eväitä painolastina mukana, kyllä maailmassa ruokaa on...
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=26490