Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:rheinone
Alue:Konsertit, keikat, tapahtumat
Aihe:Paskin rock-konsertti
Aika:30.04.2005 14:22
Oletteko odottaneet konsertilta paljon enemmän kuin mitä se sitten loppujen lopuksi tarjosi?
 
Mulla suurin pettymys on ollut Aerosmith / Kula Shaker 90-luvun lopussa Hartwall-areenalla.
 
En ole koskaan oikein perustanut Aerosmithistä, mutta juuri debyyttinsä julkaissut Kula Shaker kuulosti tuolloin todella tuoreelta. Eli siis lähdettiin kavereiden kanssa katsomaan etupäässä Kula Shakeria.
 
Olin duunin perässä muuttanut Saloon, joten en silloin juurikaan keikoilla käynyt, en stadissa enkä muuallakaan. Kun sitten raahauduin Hartwall-areenalle
- Kula Shaker soitti puolitoista piisiä ja lopetti "teknisten vaikeuksien takia"
- Saundit oli sivukatsomossa ihan hirveet
- Aerosmithin lavashow oli naurettava. Tyler tökkäsi ilmapallokäärmeeltä lamppusilmän sammuksiin ja lopulta koko saatanan hökötys kaatui lavalle..
 
Sitten kun lähdin bussilla kotiin Saloon, nukuin pommiin ja jouduin keskellä aamuyötä Turkuun :+D
 
Jumalauta sen jälkeen en ostanut yhtäkään Kula Shakerin levyä. Saatanan huumehörhöt! Ei mulla ole yhtään Aerosmithinkään levyä (vaikka vaimolla kyllä on). Hartwall-areenan sivukatsomoa olen oppinut myöhemmin välttämään.
 
Paskan maku jäi koko hommasta.
 
Mitens muilla, onko pettymyksiä?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=92017