Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Jake24-25
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vielä kerran; Peavey Classic 30
Aika:26.10.2004 16:39
Oon pitkän aikaa harkinnu kyseisen vahvarin hommaamista. Mitä nyt itse on tullut kokeiltua, se taipuu kyllä omiin musatyyleihin hyvin. Tykkään vahvarin soundimaailmasta. Oon kuullu vahvarista paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa, esim. hajoilevat helpolla, yms.
 
Kysymys kuuluu: Kannattaako mun ostaa vahvari, jos saan hyvässä kunnossa olevan käytetyn 300-450 eurolla? Pärjäisin kyllä tällä hetkellä tolla Behringerilläkin, mutta..
 
Ei muuta kuin "KYLLÄ" ja "EI" vastauksia. Älä ehdota mitään muuta vahvistinta tilalle.

 
Jos saat hyväkuntoisen Peavey Classicin tuohon mainitsemaasi hintaluokkaan, niin kannattaa kyllä ehdottomasti ostaa. Kyllä täytyy käydä yleensä tuuri, että löytää tuontasoisen putkilaitteen alle 400 €:n. Itselläni kävi tuuri kun löysin Orangen AD5:sen, jonka sain tuohon 300-450 € hintahaarukkaan sopivalla hinnalla. Kyseinen laite on toiminut minulla luotettavasti nyt vajaan vuoden ajan - erittäin kovassa käytössä - lukuunottamatta viime keväänä sattunutta merkkivalon loppuunpalamista. Tuohon 300-400 €:n hintaluokkaan voisit löytää muutaman muunkin pienen putkilaitteen, mutta tässähän ei kysytty vaihtoehtoja Peavey Classicille joten annettaan sen olla. On tietysti olemassa parempiakin vahvistimia kuin Peavey Classic, mutta tuohon hintaluokkaan voi olla niitä hankala löytää. Voit esim. hankkia Classicin ja pitää Behringerisi kakkosvahvarina tai jos soitat bändissä niin käyttää Classiciä bändisoitossa ja Behringeriä himasoitossa. Soitin-Huttusen nettisivujen mukaan heillä on myytävänä käytetty Peavey Classic 490 €:n hintaan, jonka mitä todennäköisimmin saa pudotettua ainakin 450 €:n mahdollisesti alemmaksikin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=74512