Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Cutter
Alue:Pukeutuminen
Aihe:Miksi muotivaatteisiin pukeutuneet..
Aika:06.08.2004 14:32   (muokattu 06.08.2004 14:43)
Niin, samaa ollaan mietitty kaverin kanssa. Mä olen oikeasti onnellinen, että olen saanut elää lapsuuteni lapsena, niin ei tarvitse sitten enää aikuisena leikkiä.Siis lapsen pitäisi leikkiä vielä yläasteella.Mä olin ainakin silloin vielä ihan lapsi. Meikkaamisesta ei vielä tietoakaan saatika et olisin kännäilly viikonloput tai polttanu röökiä. Kiitos kuuluu vanhemmilleni.Lapsuusiän pitäisi olla huoletonta aikaa. Ei tarvii välittää jos tukka oliskin vähän sekaisin tai vaatteet on likaset eikä kovin muodikkaat. Lapsuus on kuitenkin ihmisen tärkein vaihe elämässä. Siitä alkaa vaan alamäki. Aikuistuminen on tylsintä mitä tiedän.
 
Kuitenkaan sille ei voi mitään, että maailma täyttyy pian "pikkuaikuisista". Ei ainakaan jos Seppälät ja hennes&mauritzit Jatkaa tota "tehdään lapsista huoran näköisiä"- linjaansa. Ja vanhemmathan niitä muotivaatteita lapsillensa ostelee. "Meidän Liisukalle vaan parasta." Joo. Säälittää noi nykyajan lapsukaiset. Ei ne tiedä mistä ne jää paitsi. Eikä se niiden vikakaan ole. Vaan vanhempien vikahan se on. Ei aikuisillakaan taida paljoa tietoa päässä olla kun ei ne tiedä, et lapsista pitää pitää huolta.Ei mikään 11-vuotias tajua välttämättä mitä voi käydä jos alottaa tupakanpolton, tai onko ihan järkevää alottaa seksi- ja seurusteluelämää ihan vielä.Ei ne raukat tiedä. Ne vaan tekee sitä mitä muutkin.Äh, tulee tosi surullinen olo tällasista jutuista. En haluaisi saattaa omaa lasta tällaiseen maailmaan.
 
Sitä paitsi miehille tehdään paljon kivempia vaatteita kun naisille. En mä halua pukeutua mihinkään pastelliin.Täytyy ruveta mieheks.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=21&t=67886