Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Mimi
Alue:Pukeutuminen
Aihe:Miksi muotivaatteisiin pukeutuneet..
Aika:05.08.2004 21:32
Tulipa tuota minunkin mietittyä yläasteaikoinani. Talvipakkasilla kun minä (ysiluokkalainen) hautauduin toppatakkiini (erittäin epämuodikkaaseen), nämä seiskan kovistytöt kulki lantiofarkuissa ja aika lyhkäisessä paidassa ulkona, takkina vain ohut pilottitakki (helevetin muodikas, vain joka toisella oli sellainen) ja sekin oli auki. Farkut piti olla pienintä mahdollista kokoa, mitä kaupasta löytyy, mm. eräs tukevahko tyttö, ei siis lihava, vain tukeva, oli ahtanut itsensä muutaman numeron liian pieniin farkkuihin, tuloksena oli epämääräinen vararengasmuodostelma siinä farkkuejn vyötärön päällä, ei näyttänyt hirvittävän hyvälle, ainakaan minun mielestäni. En edelleenkään ymmärrä, miten tämä tyttö sai ne farkut jalkaansa, saati sitten miten niissä voi edes istua.
 
Tuossa äskettäin piipahdin eräässä festaritapahtumassa. Pahaa teki katsoa, kun arviolta 12 vuotiaat tytöt kulkivat minihameissa ja korkokengissä, ja aikasta avonaiset topit oli molemmilla. Siis festareille! Minihame + korkkarit = ei välttämättä paras festariasuste... Tai saahan sitä tietysti jokainen pukeutua ihan niinkuin haluaa... Mietittiin siinä kavereiden kanssa, että kylläpä sitä jotenkin tuntee itsensä aika aikuiseksi, vaikka teinejähän tassä kaikki ollaankin.
 
Yksi asia mikä on kans puhuttanut aika kovasti täälläpäin, on nämä paidat, missä on kaikensortin kirosanoja yms tuhmuuksia. Veljeni oli järkkärinä eräässä nimeltämainitsemattoman artistin konsertissa, kohdeyleisö 7-13 vuotiaat, tiedätte kyllä varmaankin kuka nykyään on IN. Velipoika kertoikin sitten mitä kaikkea oli nähnyt, mm. n. 10 vuotiaalla paita, jossa lukee "positiivisuus on perseestä" ja muutamia muita, mutta en muista kovin tarkkaan mitä niissä oli lukenut, en ollut itse paikalla.. Sinänsä tuo "positiivisuus..." on ihan hieno paita, mutta 10 vuotiaalla. Olen itsekin nähnyt kaikenlaisia "minulle ei vittuilla" paitoja ja muita vastaavia suurinpiirtein siinä 10-12 ikävuoden kieppeillä olevilla tytöillä. Jotenkin menee vähän yli hilseen. No, mutta kunhan vuodatin...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=21&t=67886