Muusikoiden.net - Keskustelu | |
Kirjoittaja: | sirdickyj |
Alue: | Kilpailut |
Aihe: | Sooloskaba 599 äänestys |
Aika: | 18.12.2022 12:47 (muokattu 18.12.2022 12:48) |
Vesku; toimivaa laittoa, nothing more, nothing less. BP; eka rundi jees, sitten ei osu mun käsitykseen taimista tietty osio, otta kuitenkin kiinni vielä. Tää on tällanen bluesmiehen veto tähän, vaikea sanoa mitään spesiaalia. Haeroe; rauhaisa meno, ja hienoja bendejä tässäkin, ja soljuvaa menoa, rytmiikasta otetaan kiinni, bueno TJJ; kulkee omia polkujaan, omintakeinen meno. Vaikea sitäkään on vääräksi sanoa, tausta jättää oikeastaan kaikki mahdollliset vapaudet soittajalle, kunhan laatikossa pysyy. Juki; hyvä soundi ja nuotteja, tässä ihan sama kuin edellisessä, vaikea sanoa oikeaksi tai vääräksi, kunhan on laatikossa menty. Soundi ja määrätietoisuus soitossa erinomaista. WW; v'hemmän yllättävästi taitaa olla aika Steely Dan hengessä jazziteltu tässä. Jos harmoniaa ei ole, sellainen luodaan itse. Samanlaista erinomaista soittoa kuin aina. Haeroe; 3p Juki 1p WW 2p Tähän pystyi vetelemään mitä tahansa kunhan pysyi laatikossa, vaikea sanoa mikä olis oikein, tai "punainen lanka" tällasessa c-g-f kierrossa, kauneus on, tai on olematta, kuulijan korvassa. Itse koitin ottaa sointuvaihdokset ja rytmiikan huomioon, sen mitä itselleni budejtoimallani 5 min aikaikkunalla sain selville. Itse en orkkista muista, nyt pitää tutustua, ja Beatolla näköjään joku video linkin perusteella aiheesta. | |
Copyright ©1999-2023, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=247077 |