Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tami
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Line6 Helix
Aika:08.11.2022 18:05   (muokattu 08.11.2022 18:09)
PekkaM: Oli kyllä aika pettymys nuo presetit....Ero vaikkapa Neural DSP:n plugareihin siinä "heti valmista"-mielessä on valtava.
 
On totta tuo ja ihmettelen yleisestikin tuota presettien "tylsyyttä" merkistä riippumatta... MUTTA tämän tyylisuunnan laitteissa mä uskon ostopäätöksen/ -päättämättämyyden syntyvän jostain muusta kuin tehdaspresettien laadusta.
Harva maastopyöräkään on kaupan säädöissä kilpailukelpoinen, vaan kyllä se kuskin pitää itse opetella tuntemaan vehkeensä ja sen säätämisen perusteet jos meinaa tulosta saada aikaan...
 
Oishan se toisaalta kiva, että kaupan setä osaisi laatia valmiit jutut jokaiselle maailman soittajalle ja joka kitaralle erikseen... ja siten se "heti valmista" on kovasti laaja käsite. Ja sitten päästään siihen ikikeskusteluun soittamisen ja ruuvaamisen määrän suhteesta.... Mä itse ajattelen siten, että laitteen käyttäjä on vaan täysin epäonnistunut ihmisenä, ellei saa laitetta kuin laitetta taipumaan omiin tarpeisiin....ja aina voi vaihtaa toiseen vekottimeen. Aslakin latenssihöpötyksen innoittamana olen kypsymässä ajatukseen ostaa koeajoon sen Bossin GX-100:n, mutta odotellaan nyt vielä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=228173