Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Entropia666
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Kitaran mikittäminen?
Aika:15.01.2021 09:08
Metalkallo: Mä saan kyllä line outilla yhdistettyä vahvarin tietokoneeseen, jos sitä tarkoitit?
 
Olen kyllä kokeillut line 6 gearboxin kaappi/kajari mallinnoksia tuon line outin kanssa, mutta ne ei oikein vakuuta. Olisko esim. nuo celestionin omat mallinnokset sit parempia ja miten niitä käytetään oikean vahvarin kaa?
 
Mulla tosiaan neo creamback vahvarissa, et sen jos sais yhdistettyy mallinnoksena tietsikalla tuohon line outtiin, niin vois ehkä toimia?

 
Mulla on itelläni käytössä noita Celestionin omia impulsseja, ne on ihan passeleita. Kuitenkin tuntuu että ML Labsit oli pykälän verran parempia. Ite sain omilla putkinupilla 100x jytkymmän soundin noilla kuin pihinäksi kuristetulla aidolla kaapilla.
 
Line out teoriassa pitäisi toimia. Kannattaa kuitenkin chekata onko siinä sisäinen kuorma sisällä, koska muuten saattaa nousta toimintasavut nupista jos sitä käyttää ilman kuormaa. Lisäks lineout saattaa jättää pääteasteen pois ja se vaikuttaa myös paljon soundiin. Ohjekirja kertoo. Mä ite käytin uraltonen loadboxia kun omissa nupeissa on vaan kaappilähdöt.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=206271