Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:winstoni
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Neuvoja midiin looperin kanssa?
Aika:08.11.2020 12:46
Hei!

Tarvisin neuvoja midiliitäntöihin. Olen tekemässä uutta lautaa, jossa loopperina on MusicomLabin EFX-LE ja midipaavoja ovat Strymonin Mobius, Timeline ja Iridium. Käsitykseni mukaan ketjun pitäisi mennä jotenkin EFX-LE MIDI OUT - Mobius MIDI IN -MIDI OUT - Timeline MIDI IN - MIDI OUT - Iridium MIDI IN? Timelinesta lähtee siis Iridiumiin Iridiumin oma midiliitin.

Ongelmana tuntuu olevan johtuen Iridiumin maailman urpoimmasta midiliittimestä (joka itsessään on varsinainen pain in the ass koska sen päät ovat ihan hanurista) en saa paluuta MusicomLabin MIDI IN:iin. Onko se tarpeellista, että ketju toimisi kunnolla?

Midimaailma on mulle ihan uusi tuttavuus, joten kaikki jeesi olisi erittäin jeppistä :)

Aiemmin mulla oli noi vaan loopeissa ja vaihtelin asetuksia itse pedaaleista, mutta nyt olisi kiva ohjelmoida niin, että yhdellä loopperin polkaisulla muuttuisi useamman pedaalin asetukset. Timelinessa ja Mobiuksessa on normaalit midi in/out kytkennät, joten niistä saisi paluun looperin midi in:iin, mutta haluaisin Iridiumin mukaan pakettiin.
Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=243339