Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Weturi
Alue:Rummut: soittaminen
Aihe:Osaatteko soittanut "väärinpäin"? Onko hyötyä?
Aika:03.01.2020 20:52
Weturi: Tulipahan kokeiltua.
Mulla on paha iskias-hermo tulehdus ja muunmuossa istuminen on pahasta. Soittaminen on ihan no go. Koko oikea jalka perseestä pohkeeseen on aika paha..
Soittamisessa on kymmenien vuosien tauko. Ihan perseestä vaan olla kotona tekemättä oikeastaan yhtään mitään. Rummut kuiskailee tinnituksen seasta, että "ihan vähän vaan". On paha paikka.
Laitoin tuplapolkimet syksyllä ja oon ihan varovasti soitellut vasurilla.
Nyt tuli joku ahaa elämys, että kokeileppa soittaa kaikki väärinpäin, kun kerta pystyt sillä vasurilla soittaan basaria.
 
Sähkörummuilla, jotka olen itse tuunannut, niin pystyy virvelin siirtään melko lähelle "lattiatomia".
Sitten pearlin tuplista kaikki löysät pois ja väli minimiin. Vittu että oli hauskaa. Asento ja ergonomia ei tietenkään lähellekään oo oikeaa, mutta jumankekka pystyin soittaan peruskomppia väärältä puolelta.
 
Vähänks mää oon hyvä ja lahjakas..
No sitten breikin, tai niinkuin nykyään ilmaistaan, fillin jälkeen olikin sitten hieman vaikeaa päästä mukaan.
Mutta ihan hauska kokemus. Suosittelen, jos et ole jo kokeillut.
Onko sitten mitään hyötyä. Mene ja tiedä. Mutta soittamisenhan pitää olla kivaa. Ja se jos mikään on kivaa, kun laittaa itselleen haasteita.

 
Kiva tää ennakoiva tekstinsyöttö. Otsikko meni vituiks. No, varmaankin pontti selkis.
Pitää olla tarkempi.
Osaatko ja oletko soittanut. Voisi lukea otsikossa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=52&t=241503