Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:bedlam
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:Nik Kershaw
Aika:08.10.2019 14:49   (muokattu 08.10.2019 15:35)
Jäärä: Itse arvostan Kershawin biiseistä tämän korkeimmalle:
Chesney Hawkes: The one and only

 
Minusta tuo taas on varmaan aika lähelle kamalin biisi mitä mies on koskaan säveltänyt ja toivon ettei tää tule keikan viimeisenä biisinä niin kuin DVD:llä :D
 
hahuusko: Olisipa kannattanut tutustua jo aiemmin. Kasarilevyt ovat melkoista tykitystä, varsinkin The Works on aika huikeaa muusikkomusiikkia. Uudemmiltakin levyiltä löytyy oikein hienoja biisejä, vaikka sävellajit eivät enää vaihdukaan muutaman tahdin välein niin kuin 80-luvulla.
 
Toi on muuten totta, ettei noita sävellajivaihdoksia ole enää uudemmassa musassa juuri lainkaan. Toisaalta tahtilajit vaihtelevat taas uudessa musassa enempi.
 
Tuo monen kehuma The Works on mulle jostain syystä jäänyt kasarilevyistä etäisimmäksi, mulla on sellainen muistikuva että se oli juurikin eniten semmosta tusinapoppia kaikista levyistään? Esim. joku Wounded Knee on melodioltaan erittäin laiska. Cowboys & Indians tuolta lätyltä oli kyllä hyvä, sen kertsiä kuuntelin aikoinaan että miten tässä tahtilaji menee kunnes tajusin että syntikan iskut vain hämäävät korvaa. Täytyy kuunnella joskus taas uusiksi toi, jotenkin vain muistelen että siitä puuttui ne edellisten levyjen melodiakoukut lähes kokonaan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=148178