Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Superhessu1
Alue:Kitarat: akustinen
Aihe:Gibson yrittää syyttä muita firmoja
Aika:17.09.2019 12:11
kopioinnista. Vaikka on itse täysin syypää omaan vararikkoonsa. Sähköskeboissa napit hajoilee. Akustisten sivuissa valmistusvirheeitä ja halkeaa kun kohdistuu vähänkin painoa. Kaula liian kaarella, minkä tietää kaikki. Nyt kun ihmisiltä alkaa viimeein mennä hermo koko yritykseen ja se velkaantuu, yrittää se viimeisenä oljenkortenaan syyttää muita firmoja kopioinnista mitä ei ole tapahtunut. Jos olisi niin muidenkin firmojen NYKYISET kitarat olisivat silloin samaa tasoa Gibsonin kanssa, eli paskoja?
Mielestäni se että joku firma yrittää syyttä muita (olemattomasta) plagioinnista samalla kun päästää itse myyntiin viallisia soittimia(joista veloittaa tuhansia euroja) on merkki siitä että kusi on noussut päähän ja pahasti. Luuleeko Gibson ettei sillä ole kilpailijoita ja että voi tehdä ihan mitä vaan? Esim. Martinin kitaroista en ole ikinä kuullut mitään pahaa sanottavaa, mitä olen kuullut ja itsekokeillut. Jos en olisi hintaloukussa nykyisen Gibsonini kanssa, hommaisin Martinin samantien. Ongelma on siinä, etten kaupassa katsonut kitaran sisään.
 
Himassa huomasin heti että koko kitaran sisäosa täynnä liimaa ja huonosti viimeisteltyä jälkeä. Koita selittää sitä takuussa. Seuraavaksi räsähti pohja kaikukopan vierestä, polvelle laskemisen kosketuksesta. Myyjä sanoi että valmistusvirhe ja että olisi pitänyt ilmoittaa. Jos vaan olisin huomannut ne liimat ja muun paskan aiemmin niin olisin voinutkin. Nyt ostin parilla tonnilla sokerikuorrutettua paskaa..
 
Älkää muut tehkä samoin. Enkä oo ainut ton asian kanssa. Netissä miljoona tekstiä siitä, miksi moni kitaristi ei enää hommaa Gibsonia
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=51&t=240893