Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:slowdive
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:Musta Paraati
Aika:06.09.2018 14:18
Nythän bändi palaa taas, tällä kertaa englanninkielisenä ja Jyrki 69 laulajanaan. En tiedä onko tuosta uutistoitu aiemmin, mutta itse törmäsin uutiseen vasta tänään kun tuo "The Leader" nettiin putkahti. Jotenkin heti arvasi tuosta yhdistelmästä kun otsikon pelkästään näki, että tästä kukaan ei sitten tykkää ja kaikki on muutenkin pilalla.
 
Mun mielestä tuo oli ihan OK. Musta Paraati nyt mulle muutenkin tarkoittaa melkolailla samaa kuin "Peilitalossa". Livenä en ole mitään kokoonpanoaan nähnyt, eikä muu materiaali oikein ole vakuuttanut, niin en jotenkin jaksa pitää pyhäinhäväistyksenä mitään mitä bändi näin 35 vuotta myöhemmin tekee. Hienoa että luovuutta ja intoa piisaa.
 
Alkuperäinen Johtaja on mun mielestä ihan hirvittävä veto, suurimmaksi osaksi johtuen Njassan laulusuorituksesta. Siihen nähden Jyrkin ulosanti on kyllä todellakin hunajaa korville. Ei tuolla vielä kuuhun mennä, mutta ihan postitiivinen odotus tuosta kyllä jää.
 
Tykkäsin siitä parin vuoden takaisesta uudesta biisistä myös mikä ainakin Radio Rockilla silloin soi. Vaikka en Ylppö-fani ole, niin tuossa yhteydessä toimi kyllä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=63710