Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:high_society
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Halpoja kieliä?
Aika:13.07.2018 20:15
hallu: Musafasulla oli D`Addario XL nickel wound ex110 kieliä kymmenen setin boksi 58 euroa yhden kielisetin hinta oli seitsemisen euroa eli noin eruon per setti halvemmalla olisi saanut jos ostaa isomman määrän kerrallaan. Kyssäri: onko noista kielistä mihinkään? hintaeroa esim. Elixireihin alkaa olla jo merkittävästi eli Elixirit on noin kaksi kertaa kalliimmat. Minkälainen kokemus teillämuilla on kestääkö ELixirit kaksi kertaa kauemmin? olen itse käyttänyt enimmäkseen ELixirejä ja mulla ne on olleet tosi pitkäikäiset, mutta miten on onko ne oikeastaan korkean hintansa väärti?
 
Ostin yhden setin mainittuja XL:iä niin selvitän asian, mutta niin tuleeko halvemmaksi ostaa normi kieliä isoissa erissä, vai kalliita kieliä setti kerrallaan?

 
Mitä tuollaisilla seikoilla on väliä?
Etkö muka ole ikinä soittanu Daddarion xl:lliillä?
Mitä merkitystä sun tapauksessa maksaako setti kutosen vai kynpin?
 
Ite käytän elixirejä vain ja ainoastaan niiden mukamas pitkän eliniän takia(eritän hikisormena ihan vituste kaikkea uraaniin ja plutoniumiin verrannolista shaibaa kieliini), mutta aina välillä laittelen keppeihin mitä sattuu ja yleensä ihan huvikseen.
 
Toki olen makuuhuone dildottaja. Jos nyt oot keikkaileva kaveritsnaja, ni luulis et kielien tuntuma ois tärkein pointti.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=238239